Binnenland
woensdag 24-6, 08:26
Onrust bij Openbaar Ministerie houdt aan: personeel haakt af bij zoeken naar oplossingen
- Een actiegroep binnen het Openbaar Ministerie heeft zichzelf opgeheven en laat het personeel weten niet langer mee te denken over verbeteringen.
- Dat meldt NRC.
- De medewerkers wijzen op aanhoudende ICT-problemen, hoge werkdruk en onvrede over de top van het OM.