Nieuw Binnenland
zaterdag 27-6, 06:08
Goudvis in de sloot dumpen? De natuur is geen opvangplek
- Een goudvis die te groot wordt, een aquarium dat leeg moet: veel eigenaren denken dan aan een 'oplossing' in de dichtstbijzijnde sloot of stadsvijver.
- Maar dat is een slecht idee — voor de natuur én voor de vis.