Binnenland
vrijdag 26-6, 13:18
Als de zon schijnt leven zij pas echt: over mensen voor wie de zon alles is
- Voor de meeste mensen is de zon prettige bijkomstigheid.
- Voor een kleine, gepassioneerde groep is ze het middelpunt van hun bestaan: ze meten haar, volgen haar en bouwen hun dagen om haar baan.
- En ja, ook zij vinden 36 graden te veel van het goede.