Binnenland
maandag 22-6, 12:34
Alle twaalf Radboudumc-medewerkers uit quarantaine: niemand besmet met hantavirus
- De twaalf medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen die uit voorzorg in quarantaine zaten, blijken niet besmet te zijn met het zeldzame hantavirus.
- Bloedonderzoek wijst uit dat zij ook geen risico vormden voor anderen.
- Het ziekenhuis spreekt van een geruststellende uitkomst.