Sport
maandag 22-6, 11:03
Iran laat na WK-duel met België een bedankbriefje achter: 'L.A., bedankt voor de gastvrijheid'
- Na het 0-0 gelijkspel tegen België in het SoFi Stadium liet de Iraanse selectie een handgeschreven briefje achter in de kleedkamer.
- De boodschap aan Los Angeles, de fans en 'alle naties' raakt een gevoelige snaar op een WK vol spanningen.