Economie
maandag 22-6, 23:04
GM zet robots in zijn vlaggenschip-EV-fabriek, kort na ontslag van 1.300 werknemers
- General Motors heeft zo'n vijftig 'cobots' geïnstalleerd aan de assemblagelijn van Factory Zero in Detroit, enkele maanden nadat het bedrijf 1.300 werknemers tijdelijk naar huis stuurde wegens tegenvallende vraag naar elektrische auto's.
- De vakbond UAW reageert woedend.